26/03/2013

ZDJ: Tim Burton's Ragbag

Pierwsze przedwiosenne zdjęcia w tym roku zaliczyłam z Kamilą trzy tygodnie temu. Napisała do mnie któregoś pięknego dnia, że ma pomysł i potrzebuje fotografa by go w pełni zrealizować. Dwa razy powtarzać nie musiała.
To nie pierwszy i na pewno nie ostatni owoc naszej współpracy (plany na kolejne już są); ale pierwszy, gdzie pomysł od samego początku do samego końca jest Kamili – ja tylko naciskałam spust migawki i bawiłam się kolorami w fotoszopie. Tak więc dziś dumnie prezentuję JEJ dzieło: miszmasz Tima Burtona.

Na zdjęciach: Kama.
Tło: Żabieński garaż Kamy.























Owacja na stojąco dla Kamy!

PS. Jak tylko zrobi się cieplej i bardziej zielono, odgrzeję tu w końcu Burtonowskie kotlety z Wonderlandu. Poza tym zachęcam wszystkich, żeby szli w ślady Kamili i realizowali swoje pomysły za pomocą mojego palca na spuście migawki! ;-)