18/07/2013

ZDJ: Tea Party

Dawno, dawno temu, gdy publikowałam backstage tej sławetnej sesji, obiecałam, że kiedyś opublikuję wszystkie jej efekty w jednym miejscu. Ze sporym opóźnieniem (dwa lata już minęły…) obietnicę spełniam, whoever cares.

Na początek dzieła Anity:






Oraz moje kadry:











Godnym napomknienia jest, że stroje organizowałyśmy w 100% same. Kamila wykazała się swoim charakteryzatorskim talentem tworząc absolutnie zajebisty strój Szalonego Kapelusznika. Make-up również tworzyłyśmy własnymi siłami – wyszedł średnich lotów, ale następnym razem będzie lepiej!

Sesja miała miejsce w Żabnie, w uroczym sadzie mojej rodziny – podczas jej trwania towarzyszyła nam więc połowa mojej i Kamy rodziny. Anegdota jest taka, że moja własna mama nie poznała mnie bez okularów, w peruce i sukni ślubnej.

W sesji „wystąpili” następujący, zajebiści ludzie:
- Maja W., jako Alicja,
- Anita O., jako Biały Królik,
- Kaludia Z., jako Czerwona Królowa,
- Ja, jako Biała Królowa (która w gruncie rzeczy wyszła złota),
- Kamila R., jako Szalony Kapelusznik.